2015. április 20., hétfő

~ 1. rész

A suliban folyosóján csak a szokásos dolog folyik. A suli menői és dísz picsái csoportosodnak össze. Persze, azért megy az információ csere is. Rám nem igazán mernek nézni, mert egy szúrós pillantással el szoktam intézni ezeket. Alex sétált mellettem és mondta fel az órája anyagát, de én ezt idáig észre sem vettem, csak mikor már mérgesen szólt rám.
     -Nagyon egyes lesz? –kérdezte rám nézve.
     -Hát. Szerintem jó lesz –néztem a földet.
     -Lexie. Figyeltél te egyen talán rám? Végig makogtam az egészet.                Mondd mi a baj –rakta vállamra a kezét biztatóan
     -Ne haragudj, csak nagyon élethű rémálmom volt és az óta picit                    paranoiás vagyok. Ne aggódj, jól vagyok –fogtam meg kezét és vettem le      kezét a vállamról.
     -Holt sápadt vagy. Figyelj, menj haza pihenj le. Én meg majd szólok a          tanárnak, hogy nem érezted jól magadat –állított meg.
     -Rendben, de csak, hogy te se aggódj értem –adtam arcára puszit és a            kijárathoz mentem.

Hazaérve lefürödtem és gondoltam utána ledőlök pihenni.
A szobámba nyitva volt az ablak. Ki a csuda nyitotta ki? Én nem hagytam így az ablakot miközben alszok. Elfogott egy rideg érzés. Felkeltem és becsuktam az ablakot. Az üvegen keresztül lehetett látni, hogy korom sötét van kint. Ehhez képest én mégis ki kívánkoztam a friss levegőre. Szerencsére nem lettem volna egyedül. Az erdőben volt egy régi barátom. Úgy hívták Max. Végülis a „kutya” az ember legjobb barátja. Nem mellesleg ő egy farkas volt. A legjobb társ. Általában örülni szokott nekem, de most olyan furcsa volt. Nyugtalan volt.
     -Gyere ide Max –tartottam kezem magam elé.
Odajött hozzám, én pedig megsimogattam. Ide-oda nézelődött a bokrok között. Orrával elkezdett lökdösni, mintha azt akarná jelezni, hogy menjek haza. Hallgatva rá, inkább hazamentem. Szorosan mögöttem jött ő is. A ház közelében megálltam
     -Most már menj –simogattam meg fejét.

Ellöktem magamtól és kifutottam az iskolából. Mi tévő legyek? El fogok így vérezni… A távolban farkas vonyítás hallatszott. Max… A hang irányába elkezdtem sprintelni. A vámpír, épp hozzávágta egy fához a farkasomat. Leguggoltam hozzá, de már nem lélegzett. Elkéstem. Felettem állt ő. A hajamnál fogva felemelt és engem is a fához vágott. A másodperc tört része alatt mellettem teremt és a nyakamra tapadt, mint egy pióca. A testemből az élet lassan kipárolgott. Meghaltam.

Arcomon lassan folytak le könnyeim. Bőrömet csiklandozták, ahogy utat kerestek maguknak, hogy legördüljenek állam vonalán. Egész éjszaka égett a lámpám.

Másnap suliban ugyan úgy Alex-el lógtam. Elmémet az álmom töltötte be teljesen és az energiámat is leszívták.
     -Tudtad, hogy lesz új osztálytársunk? –terelte el a gondolataimat                    kérdésével.
     -Mond, hogy nem fiú lesz! –legbelül könyörögtem, hogy ne fiú legyen.
     -Igazából azt nem tudom. Ne haragudj, de elvileg már a teremben van.          Ha gondolod, megnéz… - fogtam meg csuklóját és iszonyatos tempóban      a terem felé vettem az irányt.
Ott ült leghátul. Érkezésemre felkapta fejét és engem fürkészett. Miért fiú? Tekintetem nem tudtam le venni róla, annyira vonzott a tekintete. Rejtélyes és ez tetszett, de egyben féltem is tőle. Szemét végig jártatta rajtam. A nyakam elkezdett égni, kezemet reflexszerűen a nyakamra tettem. Lábam megremegett és összeestem. Alex elkapott.
     -Mi a fene? Lexie! Leviszlek az iskolaorvoshoz! –tartott karjaiban.
     -Ezt én is kérdezhetném… - súgtam csak magamnak.

Visszanéztem az új fiúra és a szemöldökét felhúzta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése